25 år, nygift, aktiv, kristen og glad. Det er visst meg i eit nøtteskall. Eg stortrives med alt som skjer ute, det meste som skjer inne, mykje av det som skjer på nyheitene, men lite av det som skjer med alderen...

søndag, januar 15, 2006

Under to veker igjen...


I skrivende stund er det 13 dagar igjen til me vender snuten sørover mot kaldere strøk. Ja, for når ikkje Norge kan tilby skikkelige vintrar lengre, er me nøytt til å finne snø ein annan plass. Turen har me bestilt for fleire mnd sidan, så det er i grunnen berre å få tida til å gå fortast mogleg nå. Dagleg er eg innom dei lokale nettsidene og sjekker vêrmelding og livekamera. Og det er ikkje akkurat Bergensvêr der. Til nå har det enten vore snø eller strålende sol kvar dag. Det er vel slik det var her i Norge òg før?!?

Må sei eg er litt spent på om alt klaffer. Me har nemleg fiksa heile reisa og opphaldet sjølv. Ingenting har gått via reisebyrå. Så skulle noko skjere seg, har me ingen å klage vår nød til... Men, dette gjer det ekstra kjekt å reise òg. Og eg som er så dårleg i engelsk er enten nøytt til å enten snakke norsk-engelsk, eller prøve å friske litt opp i tysken. Kan bli god underhaldning for dei andre det ja:)

Om du skulle vere av typen som har lyst å følge litt med på ka vêr me har når me er der nede, er desse to linkene gode:

Livekamera frå St.Anton
Vêrmelding

Med på turen er:
Eirik: Fotograf og organisator
Ole Martin: Den einaste med slalom
Geir Allan: Fartsglad og energirik telemarkkøyrar
Nils Kjartan: Turens mest svoltne, med eit urokkeleg humør
Jan Erik: Eldstemann med teft i sporet
Sven: Minstemann med god kontroll og farleg latter
Bodil: Vår mest erfarne Alpeturist
Hanne Marte: Turens søteste jente med breie ski og svingteknikken inne
Ole Terje: Filmer og pådriver

6 kommentarer:

Siri og Eirik sa...

JA, dette blir knall. Glede meg masse. Det begynner å minke på dagene nå. Komme oss vekk fra dette til nå fattige snølandet, får bare håpe forholdene blir bedre her hjemme te me e tebake igjen.

ane marie sa...

oj oj oj - jeg ser at snøen bare kommer lavende ned fra himmelen over bergen nå! å nei så synd! den uka dere er borte kommer det bare til å bli tidenes vinteruke her i området, med sinnsykt masse snø, og blå himmel hver dag! å stakkars dere, for nedover i europa skal alt bare smelte fram til neste lørdag - sorry ass! sånn kan det gå... ;)

Silje sa...

Ole-idole:) Idag he de snødd 30cm på saga, bra eller? Dessuten ska ej på telemarkkurs imorga:)
Have a nice day, you cool-man!

Familien Sukka sa...

Det va ikkje dårlig Silje. Såpass med nysnø e ikkje å forrakte... Eg va på kveldskjøring i dag, og der var det òg ein del nysnø. Digg å leke seg litt på ski vett du... Kos deg på kurs

Anonym sa...

Minstemann, minstemann, i Guds rike er ingen større enn han?

Ja, nå æ dæ ikkje lenge igjen. Glede mæg cirka så møje som Valen pleide å gleda sæg te helgå... Dæ må bare bli bra dette. Å viss dokke ikkje fyre opp alt for møje trur æg æg kan garantera at ikkje latteren min ska forkorta livet nå heller.

Anonym sa...

Hmmm... de har jo ikkje vore so voldsomt synlege i bakken... EG har iallefall ikkje sett dåkke på "live-sendingane".

Trur du at Ole klarer minst ein skitur i mnd i Heile 2008

Om meg

Frisk luft er noko alle set pris på. Det gjer godt, ein blir i betre humør og ein har tid til kvarandre. Så var det å få det til då... Vi ynskjer å ha ein blogg som kan inspirere til å kome seg ut i ein travel kvardag. Vi seier ikkje at det er lett, eller at vi alltid får det til., men godt gjer det...