25 år, nygift, aktiv, kristen og glad. Det er visst meg i eit nøtteskall. Eg stortrives med alt som skjer ute, det meste som skjer inne, mykje av det som skjer på nyheitene, men lite av det som skjer med alderen...

lørdag, februar 11, 2006

Utruleg, men sant...


Drømmetur til Ole Terje Sukka

Fri Flyt har i samarbeid med Destination Canada for andre gang trukket ut en heldig vinner av drømmetur til Fernie, Kimerley og Red Mountain. Ole Terje Sukka ble dagens gladeste fyr da han fikk vinnerbeskjeden.

- Dette er bare helt sinnsykt! Jeg pleier aldri å vinne noe, og det er ekstra morsomt at jeg sa til kjæresten min at denne gangen er det min tur!

Han forteller videre at kjæresten for to dager siden spurte om han fremdeles var like sikker på å vinne, og da han trodde konkurransen var kunngjort, prøvde han å ro seg vekk.

Da Kieron Gray fra Destination Canada ringte, trodde han at det var kjæresten som utsatte ham for en god gammeldags tøysetelefon. Men dengang ei, lærerhøgskolestudenten kan pakke skia og dra til Canada fra 11. - 21. mars.

Nærmere 900 stykker meldte seg på konkurransen, hvor åsted for vinter-OL 2010 var spørsmålet.

- Jeg har akkurat vært i St. Anton, og skikjøring er hovedhobbyen min. Jeg og kameratene mine har drømt om å dra til Canada, men det har så langt ikke blitt noe av. Nå gleder jeg meg til skogsterreng og pudder, sier Sukka.

Sukka skal feire seieren med tur til Snowshow i Eikedalen.

Fri Flyt gratulerer - og vi vil følge Sukka på drømmereisen til Canada.
(Henta frå nettutgåva til FriFlyt fredag 10.02.2006)

9 kommentarer:

Synnøve sa...

Tenk at ein frå litla bygdå Kvilldal har vunne ein så gjev premie... Litt større enn fruktkorgå på basar! :) Glede meg t å lesa om turen i fri flyt!

Gratulera så masse! :)

aasen sa...

Fantastisk, Ole! TENK kor du kjem til å huske dette heile livet!! At du vann tur til Canada - skihimmelen!! Eg gler meg med deg;)

Anonym sa...

Du heldige mann.....

Eg seie ikkje meir... har ikkje ord...

snakkast

Familien Sukka sa...

Tusen takk for gratulasjonene os støtten folkens. Ska gjer ka eg kan for å lage ein god reportasje og ta gode bilder med tebake te Norge. Dette e sannelig stort for litle meg ja...

marianne sa...

Du stooore mi tid! Ditte e jo berre sykt! Her kjika ej innom sida di førr å sjekke statusen ette Alpane, og so he du sovidt planta raua på stolen før du stikke av igjen! Ole, ditte va berre DØDSKULT! Ej gratulera dej frå innerst til ytterst og helt tilbake igjen! GOD TUR! Nyt det!:) (som om du trenge den oppfordringa liksom...;))

Familien Sukka sa...

Takk for det Marianne. Blir usannsynlig gøy dette her. E ikkje kvar dag ein får slike muligheter.

Sigrid sa...

steike Ole Terje! så bra altså! tenke d blir ein bra skitur!! gratulera og god tur! husk hjelm då..
elles e d herleg puddersnø i kvilldal, sko bare vore litt meir under..:)

Familien Sukka sa...

Hold på snøen Sigrid. Eg komme heim om ei drøy veka... Sko fått te ein skitur den veka!

Anonym sa...

Å hoi å hoi....!
Her har du virkelig lagt gullegget får en vel si. Dette hørtes jo bare helt fantastisk ut da! Håper du får en helt fantastisk tur!!

Trur du at Ole klarer minst ein skitur i mnd i Heile 2008

Om meg

Frisk luft er noko alle set pris på. Det gjer godt, ein blir i betre humør og ein har tid til kvarandre. Så var det å få det til då... Vi ynskjer å ha ein blogg som kan inspirere til å kome seg ut i ein travel kvardag. Vi seier ikkje at det er lett, eller at vi alltid får det til., men godt gjer det...