25 år, nygift, aktiv, kristen og glad. Det er visst meg i eit nøtteskall. Eg stortrives med alt som skjer ute, det meste som skjer inne, mykje av det som skjer på nyheitene, men lite av det som skjer med alderen...

torsdag, mars 30, 2006

Jani dyrke poteter på kjøkkenet vårt...



Tenke du at Jan Gaute ikkje e ein typisk gartner? Då må du tenke om igjen.

I dag var dagen for ein skikkelig god potetmiddag, tenkte eg, og sko hente meg litt poteter frå skapet. Men, det va lettere sagt enn gjort. Poteta hang nemlig fast i skuffen på toppen av skapet. Kunne ikkje heilt forstå det, men så såg eg kva det var. Det var det megalange utskuddet frå poteta som hadde vokse seg opp i suffefestet. Han Jani han Jani...

Så nå er utfordringa, kem klare å få større potetspire enn Jani?

6 kommentarer:

ane marie sa...

Hahahahhahahahaha!! hylende morsomt! :D en SÅ lang potet!! helt seriøst, jeg holdte på å le meg ihjel! ja dere kjenner jo sikkert til det... :P

Anonym sa...

Hey, regne med at du la den tilbake der du fant hu!! Snart ska jo potetene i jordå. Du kan ta gutten ut av bygdå, men du får kje bygdå ut av gutten.

Irene sa...

Jani e helt!

Klara sa...

Hei OT! Håpe alt står bra til med deg! Lenge sio nå! Kanskje me treffes til påske?! -eg har komme fram til at eg MÅ ta meg ein tur vestøve (til tross for eksamenane som heng øve meg).

Du, han Jani...va det han som me hadde ein "prat" i samen med den sommarkvelden i Vikjo? Kan det tenka seg at han va i Oslo på torsdagkveld? Eg syns bare eg såg ein som va så veeldig like...

Ha ein fine søndag*

Anonym sa...

Kan tenkas at du hadde ein "prat" med han ja.

Haugtussa sa...

sol har faktisk nesten overgått Jan Gaute i potetdyrking i skuffen. Me fant et godt skudd si skoffen her ein dag me og skjønne du.

kjekt sia.

Trur du at Ole klarer minst ein skitur i mnd i Heile 2008

Om meg

Frisk luft er noko alle set pris på. Det gjer godt, ein blir i betre humør og ein har tid til kvarandre. Så var det å få det til då... Vi ynskjer å ha ein blogg som kan inspirere til å kome seg ut i ein travel kvardag. Vi seier ikkje at det er lett, eller at vi alltid får det til., men godt gjer det...