25 år, nygift, aktiv, kristen og glad. Det er visst meg i eit nøtteskall. Eg stortrives med alt som skjer ute, det meste som skjer inne, mykje av det som skjer på nyheitene, men lite av det som skjer med alderen...

torsdag, november 10, 2005

Ein kort liten quiz...

Nå kan du ta ein kort liten quiz for å teste om du vett litt om denne bloggeren. Eg trur kanskje spørsmåla er vel lette for nokon, men ikkje for alle...

  • ta quizen her
  • 4 kommentarer:

    Anonym sa...

    Ord kan ikkje beskrive skufelsen eg føle no. Eg fekk berre 9/10 riktig!

    bomma grovt på bad på Tryggheim.

    (Ellers var det nok litt flaks inne i bildet og, men det snakke vi ikkje høgt om.... avtale?)

    Familien Sukka sa...

    den e grei. Eg ser nok at eg har laga denne quizen for lett... Slike som Irene ag andre som eg har hunge med heile livet, vil nok truleg klare 10 av 10. får sjå om eg lage ein vanskeligere ein gong tida strekke te. Men, for all del Øystein, eg e imponert!!!

    Anonym sa...

    Åh, eg fekk kje me meg at d gjekk på tid... Så plutseligt va spørsmålet om favorittmusikk vekke! Eg hadde nok greidd 10 av 10 altså... :) Syns eg va såååå flinke.

    Kjekt at du legge inn nye ting kvar dag på sidå di.

    Anne Brit sa...

    Eg klarte bare 9 av 10 eg også... Bomma på favorittmiddagen.. Burde vel visst det, men, men...

    Koselig å se at du har fått t ei bra side. Det e bare å stikke innom sida mi også.. ;o)

    Gla i deg, Ole!

    Trur du at Ole klarer minst ein skitur i mnd i Heile 2008

    Om meg

    Frisk luft er noko alle set pris på. Det gjer godt, ein blir i betre humør og ein har tid til kvarandre. Så var det å få det til då... Vi ynskjer å ha ein blogg som kan inspirere til å kome seg ut i ein travel kvardag. Vi seier ikkje at det er lett, eller at vi alltid får det til., men godt gjer det...