25 år, nygift, aktiv, kristen og glad. Det er visst meg i eit nøtteskall. Eg stortrives med alt som skjer ute, det meste som skjer inne, mykje av det som skjer på nyheitene, men lite av det som skjer med alderen...

torsdag, juni 15, 2006

Endeleg sommar





For mange høyres det sikkert heilt villt ut å sei "endeleg sommar" i midten av juni. Men, når du har såte pal øve bøkene dei site vekene og mnd, ska eg love deg at det gjer godt med ein ferie. Og til deg som jobbar, og skal bare ha ein mnd ferie i sommar, du får trøyste deg med at dei aller fleste studenter jobbar mens arbeidsfolka har fri.

Ferie er jo å gjere nåke annleis. I år som i fjor blir det ein mnd på fjellet på eit betjent turisthytte, nærare bestemt Svukuriset i i Femundsmarka. Skal også vere støttekontakt ei veke. Kjekke jobbar begge deler. Viktigaste er uansett å kunne legge vekk fagbøkene nå for eit par mnd. Digg å faktisk kunne ta seg ein tur med sykkelen, badeshorts, ei skjønnlitteraturbok og kanskje slakk line og fisbee. Alt dette uten å ha dårlig sammvittighet for å skulke lesinga.

7 kommentarer:

ane marie sa...

Glem fagbøker og studier! Hurra! Og ta deg en velfortjent ferie, du ole du ole;)

Ses oppi Sukkaland (husker ikke hva det heter der oppe, men jeg skal nok klare å finne fram alikevel..) engang i Juli!:) Det blir bra!!

(skulle ikke du forresten fjerne de handicap-bokstavene under her..? Eller så gidder jeg ALDRI å skrive kommentar til deg mer!! ooooj, ble du redd nå?! haha:D )

Familien Sukka sa...

Fornøyd nå Ane? Nå forvente eg at du legge inn kommentar på alle nye innlegg her på bloggen...

ane marie sa...

Å fantastisk!! Hvis du lover å legge inn på min så.. :P

Anne Brit sa...

Fisbee... e det ei bie som fise???
Gratulerer med sommerferie, Ole. Det e deg vel fortjent. Eg ska prøve å få meg ein tur te Svukuriset i sommar, men love ingenting.. Ellers må du nyte ferien alt du kan.

ane marie sa...

Du har vel tenkt å oppdatere før du reiser til fjells..??

ane marie sa...

siden ikke noen andre skrev bursdagshilsen til deg her igår så får jeg skrive en idag da! Håper resten av bursdagen var bra - selvom vi hadde dratt... hehe:P

Vi hadde en knall ferie hos dere hvertfall! Hils myggen;) (nei nå har du vel kommet hjem ja når du leser det her..) Snakkes!

Anonym sa...

That's a great story. Waiting for more. http://www.moenfaucets1.info Laser+eye+surgery+for+reading Discover card pay online Snoopy retro t shirts Information on tramadol part time jobs philadelphia surveillance equipment Iowa medical insurance http://www.zyrtec-6.info Car max+roseville digital cameras

Trur du at Ole klarer minst ein skitur i mnd i Heile 2008

Om meg

Frisk luft er noko alle set pris på. Det gjer godt, ein blir i betre humør og ein har tid til kvarandre. Så var det å få det til då... Vi ynskjer å ha ein blogg som kan inspirere til å kome seg ut i ein travel kvardag. Vi seier ikkje at det er lett, eller at vi alltid får det til., men godt gjer det...